måndag 16 augusti 2010

Sövall och Grebbestad - västkusten

Sövall


Grebbestadsviken


5 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Jan,

Jag sitter med mitt examensarbete på Chalmers och tittar på utsläpp från sjöfarten. Jag undrar om jag skulle kunna få använda bilden på Grebbestadsviken och ha som omslags bild?

Jan Gayen sa...

Hej Viggan
Jag blir lite nyfiken på hur du hittade till min blogg förstås. Vad trevligt att du frågar om du får låna min bild. Det vore ju trevligt att få pryda ett examensarbete från Chalmers. Jag vill bara att du anger foto eller bild av Jan Gayen. Bilden får naturligtvis inte ändras. Det uppskattas om jag får en kopia på det färdiga resultatet.

jan.gayen@tele2.se

Unknown sa...

Jag satt och leta efter lämpliga bilder och hittade din av en slump.

Jag håller på att färdigställa arbetet just nu men det är klart att du skall få en kopia av arbetet sedan.

Arbetet handlar om de indirekta kostnaderna orsakade av luftföroreningar som sjöfarten har släppt ut.

Jan Gayen sa...

Mycket trevligt, det ser jag fram emot.
Mvh
Jan

Unknown sa...

Hej Jan,

Jag brukar ha en fest på midommar och ska nu skriva inbjudningar till denna och undrar om jag kan få använda mig av din bild från grebbestadviken till att pryda omslaget med?

MVH Patrik